Translate

Monday, September 14, 2015

Megah Perawan jengah pasaran Indonesia, Thailand


Oleh MOHD. AZLI ADLAN

SUNGAI BULOH - Syarikat pengeluar rangkaian produk kosmetik, Megah Perawan Sdn. Bhd. (Megah Perawan) bakal melebarkan perniagaan ke pasaran Indonesia dan Thailand mulai awal bulan September ini.

Pegasasnya, Reena Zach berkata, Megah Perawan yang telah beroperasi sejak empat tahun lalu telah mempunyai rangkaian di semua 14 negeri di negara ini dan juga Brunei.

Beliau yang juga dikenali sebagai Mek Na Perawan berkata, syarikatnya mempunyai 3,000 stokis dan 1,500 pengedar di seluruh negara dan mereka ditawarkan margin keuntungan sehingga 40 peratus dengan modal permulaan cuma RM300.

“Kami turut memikat hati pelanggan menerusi pelbagai produk kesihatan dan kecantikan yang boleh dibeli pada harga mampu milik tanpa perlu berkompromi dengan kualiti.

“Dengan harga semurah RM20 dan rangkaian pemasaran meluas, kami dapat menarik pengguna dari golongan muda hingga warga emas baik yang menetap di bandar mahu pun pendalaman,” katanya kepada Kosmo! di pejabatnya di Bandar Rahman Putra di sini baru-baru ini.

Turut hadir Pengarah Urusan Megah Perawan, Zack Aziry yang juga suami Reena.

Sementara itu, Zack memberitahu, setakat ini, Megah Perawan memiliki 18 produk yang dijual pada harga antara RM20 hingga RM128 dan semuanya diperbuat daripada bahan semulajadi.

Beliau berkata, antara produk kesihatan dan kecantikan terbabit yang laris di pasaran ialah Thalia Extra White, Jus Khazanah, set wajah Bangkit Seri, Double Slym Up, Kopi Biji Aprikot, Soya Delima, krim pencerah Thalia Silky Cream dan Dara Sunti Collagen.

“Kesemua produk keluaran Megah Perawan dihasilkan di kilang tempatan yang mempunyai persijilan Amalan Perkilangan Baik (GMP),” katanya.

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web, www.megahperawan2u.com atau hubungi talian 017-4477553.

No comments:

Post a Comment