Translate

Thursday, June 25, 2015

Jualan gudang D'Herbs tawar diskaun 70%


PETALING JAYA - Syarikat pengeluar rangkaian produk kosmetik, D’Herbs Holdings (M) Sdn. Bhd. (D’Herbs) akan menganjurkan jualan gudang yang menawarkan diskaun antara 30 peratus hingga 70 peratus selama dua hari bermula hari ini.

Pengasasnya, Datuk Aliff Syukri Kamarzaman berkata, kempen jualan murah itu berlangsung di Wisma D'Herbs di Prestij Kota Damansara, Seksyen 8, Kota Damansara di sini dari pukul 10 pagi hingga 6 petang.

"Jualan cuci gudang yang julung kali diadakan ini sempena pembukaan premis perniagaan baharu D'Herbs di Prestij Kota Damansara.

"Ia melibatkan kesemua produk komestik dan kesihatan keluaran syarikat kami dan orang ramai dijemput untuk tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk memperolehi pelbagai produk keluaran D'Herbs dengan harga yang jauh lebih murah dari biasa," katanya ketika ditemui di Wisma D’Herbs di sini baru-baru ini.

Aliff Syukri berkata, selain itu, seramai 200 pembeli terawal yang membuat pembelian RM150 ke atas pada jualan gudang tersebut turut dihadiahi sekaki payung esklusif D'Herbs.

D’Herbs yang ditubuhkan pada September 2010 kini memiliki lebih 90 produk komestik dan kesihatan.

No comments:

Post a Comment