Translate

Tuesday, May 12, 2015

800 tiket percuma Spur-Malaysia menanti pembaca Kosmo!


KUALA LUMPUR - Seramai 800 pembaca setia Kosmo! berpeluang untuk memenangi tiket perlawanan persahabatan antara kelab Inggeris, Tottenham Hotspur dengan pasukan pilihan Malaysia di Stadium Shah Alam pada 27 Mei ini.

Pengurus Iklan Kosmo!, Stella Abdullah berkata, 300 tiket tempat duduk utama berharga RM328 dan 500 tiket tempat duduk bebas berharga RM58 itu merupakan tajaan penganjur dan promoter perlawanan persahabatan tersebut, ProEvents International Sdn. Bhd. (ProEvents).

"Seramai 150 pembaca Kosmo! terawal yang menghubungi Kosmo! akan memenangi tiket perlawanan berharga RM358 manakala 250 pemanggil seterusnya pula bakal menerima tiket tempat duduk bebas.

"Sejak ia bermula pada 8 Mei lalu, sambutan yang diterima sangat memberangsangkan dan tiket-tiket tempat duduk utama telah kehabisan. Hanya tinggal tiket-tiket berharga RM58 untuk direbut," katanya kepada Kosmo! semalam.

Terdahulu beliau menyaksikan majlis penyerahan 800 tiket perlawanan bola sepak tajaan itu yang disampaikan Ketua Pegawai Eksekutif ProEvents, Julian Kam kepada Pengarang Kosmo!, Datuk Baharom Mahusin di pejabat akhbar itu di sini semalam.

Hadir sama Pengarang Sukan Kosmo!, Asan Ahmad dan Pengarah Urusan ProEvents, San Boon Wah.

Stella memberitahu, tiket-tiket perlawanan bola sepak yang dimenangi tersebut boleh ditebus di pejabat Kosmo! dari pukul 10 pagi hingga 12 tengah hari, Jumaat ini dengan mengemukakan 10 keratan masterhead Kosmo! sepanjang bulan ini.

Orang ramai yang ingin mendapatkan tiket percuma setiap hari perlu menghubungi talian 03-92212655 atau 03-92323000.

No comments:

Post a Comment