Translate

Thursday, March 12, 2015

Retak batang hidung dibelasah suami

SHAH ALAM - Hajat seorang isteri untuyk menemui dua anak perempuannya berubah menjadi tragedi apabila wanita itu pengsan dan mengalami retak hidung selepas dibelasah oleh suaminya di hadapan rumah mereka di Bandar Puteri, Klang dekat sini kelmarin.

Dalam kejadian pada pukul 9 malam itu, wanita berketurunan India berusia 29 tahun itu mahu berjumpa dengan dua anak perempuan yang kini di bawah jagaan kakak iparnya.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komosioner Kamarul Zaman Mamat berkata, mangsa tersebut kini dalam proses bercerai dan pergi ke rumah itu dan meminta kebenaran daripada kakak iparnya untuk berjumpa dengan dua anak perempuannya yang berusia tujuh dan lapan tahun.

"Namun permintaannya itu tidak dilayan kakak iparnya. Selang beberapa minit kemudiannya, suaminya yang berusia 39 tahun pulang ke rumah dan menyedari kehadiran mangsa lalu berlaku pertengkaran," katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Kamarul Zaman berkata, suspek bertindak menampar dan menumbuk muka dan hidung wanita itu beberapa kali hingga menyebabkan pengsan sebelum dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang untuk rawatan.

Susulan kejadian itu, polis telah menahan suami mangsa untuk siasatan.

No comments:

Post a Comment