Translate

Wednesday, March 4, 2015

Nestle turunkan harga 50 barangan


Oleh MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

SHAH ALAM – Syarikat pengeluar makanan dan minuman Nestle (M) Bhd. (Nestle) melancarkan kempen promosi ‘Lebih Nilai, Lagi Hebat’ yang menawarkan penjimatan antara lapan hingga 33 peratus bagi produk makanan keluarannya.
Pengarah Urusan Nestle, Alois Hofbauer berkata, promosi yang akan berlangsung sehingga akhir Mac ini merangkumi 50 produk keluaran syarikat itu seperti Milo, Maggi, Nescafe, Coffee Mate, Nesvita, Cukup Rasa, Nestum dan Kit Kat.
Menurut beliau, kempen promosi yang melibatkan 20 juta pek produk-produk makanan terbabit adalah terbesar yang pernah dianjurkan Nestle Malaysia. "Kesemua produk itu boleh didapati di lebih 20,000 pasar raya besar, pasar mini, kedai serbaneka dan kedai runcit di seluruh negara bermula Khamis lalu.
"Langkah itu diambil bagi menyahut seruan kerajaan agar kami membantu mengurangkan beban pengguna dalam situasi ekonomi semasa di samping usaha berterusan Nestle untuk menawarkan produk makanan berkualiti, berkhasiat dan lazat pada harga berpatutan," katanya.

No comments:

Post a Comment