Translate

Friday, March 27, 2015

Minum petang ala Inggeris di SACC

Oleh MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

SHAH ALAM - Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) di sini menampilkan menu baharu hidangan minum petang ala Inggeris yang disajikan secara bufet bagi membolehkan pelanggan menjamu selerra dalam suasana santai.

Penolong Pengurus Pemasaran, Jualan dan Perhubungan Awam SACC, Halim Razak berkata, hidangan tersebut bersesuaian kepada kumpulan eksekutif dan korporat bertemu pelanggan sambil berbincang dan juga kepada orang awam untuk menikmati minum petang dalam persekitaran bistro yang selesa.

"Sebanyak 10 menu pastri disediakan seperti skon, roti ikan salmon panggang, makaron coklat, kek cawan, brownies coklat, tart buah-buahan, eclair, roti croissant tuna, telur mayonis dan sandwich.

"Hidangan ini disediakan setiap hari dari pukul 2 hingga 7 petang," katanya kepada Kosmo! di sini baru-baru ini.

Halim menjelaskan, pelanggan boleh memilih lima menu makanan dan satu minuman. Selepas menghabiskan hidangan tersebut, mereka boleh memesan set baru tanpa batasan sehingga puas hati.

Harga bufet yang ditawarkan ialah RM38 untuk seorang dan mereka yang berminat untuk membuat tempahan boleh menghubungi talian 03-55118858.

No comments:

Post a Comment