Translate

Saturday, February 14, 2015

Bazaare sasar langganan daripada 22,500 usahawan

SHAH ALAM - Persada Terbilang Sdn. Bhd. bakal melancarkan portal e-dagang, Bazaare yang menawarkan ruang pemasaran kepada usahawan dalam talian pada April depan.

Pengasas Bersama Bazaare, Muhd. Sharuzzamal Bakri berkata, portal tersebut direka bentuk secara interaktif bagi menarik pelanggan membeli-belah pelbagai produk dan perkhidmatan termasuk kraftangan, inap desa, pakaian, aksesori dan makanan secara maya.

Beliau berkata, antara ciri-ciri menarik dalam Bazaare ialah penyediaanaplikasi yang membolehkan usahawan memilih sendiri modul promosi perniagaan yang hendak dijalankan seperti jualan segera, pemberian baucer diskaun dan pembelian dengan pembelian.

"Portal itu juga mengandungi artikel secara berkala yang memperkenalkan produk dan perkhidmatan terbaru dan terlaris. Aktiviti berasaskan permainan juga disediakan bagi mengekalkan kesetiaan pelanggan.

"Kami menyasarkan penyertaan lebih 22,500 peniaga dalam talian melanggan portal Bazaare menjelang akhir tahun ini dan yuran penyertaan dikenakan serendah RM49.90," katanya.

Beliau berkata demikian pada pra pelancaran Bazaare di sini semalam.

Turut hadir Naib Presiden Kanan Pemasaran dan Produk Altel Communications Sdn. Bhd., Mahadzer Arshad sebagai rakan penaja Karnival Borong-Borong Bazaare.

Muhd. Sharuzzamal menerangkan, bagi memperkenalkan portal tersebut, pihaknya akan menganjurkan Karnival Borong-Borong Bazaare yang akan diadakan di 17 bandar-bandar utama di seluruh negara selama 10 minggu bermula 3 April depan.

Menurut beliau, lokasi yang akan dijelajahi ialah Georgetown, Ipoh, Taiping, Sungai Petani, Alor Setar, Kota Bahru, Kuala Terengganu, Kerteh, Kuantan, Batu Pahat, Johor Bahru, Muar, Ayer Keroh, Port Dickson, Seremban, Bangi dan Shah Alam.

"Karnival tersebut yang melibatkan 300 usahawan dalam talian bagi setiap lokasi menerapkan konsep unik iaitu mereka akan berniaga di dalam kabin yang dijadikan gerai pameran," ujarnya.

No comments:

Post a Comment