Translate

Wednesday, July 2, 2014

Estofa Choco bantu kekal awet muda

SHAH ALAM - MyGlobal Clique Sdn. Bhd. (MyGlobal Clique) memperkenal produk minuman kesihatan, Estofa Choco untuk membantu mengekalkan awet muda di samping membantu pembentukan berat badan ideal.

Pengarah MyGlobal Clique, Fendi Rawi berkata, produk berkenaan telah diuji selama dua tahun dengan usaha sama Technology Park Malaysia Corporation Sdn. Bhd.

“Estofa Choco diperkaya dengan ekstrak rumpai laut, kacang ginjal putih, garcinia dan kaktus hoodia yang bukan sahaja mengandungi kolagen bagi penyelesaian masalah kulit kusam dan tidak bermaya malah menghalang pembentukan lemak serta mengurangkan paras kolesterol dalam badan,” katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Menurut beliau, Estofa Choco bersesuaian untuk diminum pada waktu pagi dan ia dapat meningkatkan kadar metabolisme dan menguatkan sistem imunisasi badan.

Jelasnya, walaupun baru berada di pasaran, sambutan terhadap produk minuman kesihatan amat menggalakkan malah telah turut menembusi pasaran luar negara seperti Australia dan Hong Kong.

“Sekotak Estofa Choco yang mengandungi 15 paket dijual pada harga RM188. Ia boleh didapati secara dalam talian menerusi laman sosial Facebook, https://www.facebook.com/estofachoco.

“Selain itu, ia juga boleh didapati menerusi ejen yang dilantik di seluruh negara atau menghubungi kami di talian 03-26152774,” katanya.

Fendi berkata, sempena pelancaran Estofa Choco, pihaknya akan memberi sampel percuma kepada 500 pembaca Kosmo! terawal yang menghantar kiriman pesanan ringkas (SMS) dengan menaip kod 'ESTOFA CHOCO' berserta nama dan alamat masing-masing di talian 012-9371 774.

No comments:

Post a Comment