Translate

Thursday, June 5, 2014

Vene Renouvel merawat kulit wajah


SHAH ALAM - Syarikat produk kecantikan,  Vene  Beauty and Health melancarkan produk krim penjagaan wajah,  Vene  Renou- vel.

Pengasasnya,  Vene  Amylinda Mohd. Pilus berkata,  Vene  Renouvel merupakan produk kedua syarikatnya selepas memperkenalkan losen pelangsingan  Vene  yang diperkenalkan pada bulan Mac tahun lalu.

" Vene  Renouvel diperkaya dengan 15 herba dan buah-buahan yang kaya dengan antioksida dan nutrien yang diperlukan oleh kulit wajah.

"Ia dirumus dengan teknologi Liposomal Encapsulated Technology yang menjadikan krim tersebut dapat menyerap ke dalam kulit wajah dengan lebih pantas," katanya.

Beliau berkata demikian pada majlis pelancaran produk tersebut oleh Timbalan Pengerusi Majlis Agama Islam Melaka (MAIM), Datuk Yaakub Md. Amin di sini baru-baru ini.

Turut hadir duta produk  Vene , pelakon Wilma Muhammad.

 Vene  Amylinda menjelaskan, antara ramuan  Vene  Renouvel ialah minyak biji buah jojoba, ekstrak bunga teratai, kulit limau, minyak bunga thymus zygis, buah delima, minyak bunga matahari dan daun mimba.

Menurut beliau, penggunaan krim muka tersebut secara konsisten bakal melembapkan kulit wajah, memperbaiki keanjalan, mengecilkan pori-pori, mengurangkan ketidakseimbangan warna tona dan membantu pertumbuhan sel kulit baru.

Ujar  Vene  Amylinda, produk krim muka tersebut yang dijual pada harga RM80 boleh didapati di kedai-kedai terpilih di Lembah Klang.

Ia juga boleh didapati secara dalam talian menerusi laman web www. vene .com.- my dan akaun Facebook, facebook.com/veneofficial.

No comments:

Post a Comment