Translate

Wednesday, June 18, 2014

18 GRO seksi sedang menari tiang diberkas


Oleh MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

KLANG – Seramai 18 pelayan pelanggan (GRO) warga asing berpakaian seksi yang sedang asyik melakukan tarian tiang diberkas dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Bandar Bukit Raja, Meru di sini kelmarin.
Penahanan mereka dalam serbuan pada pukul 10 malam oleh sepasukan 11 anggota termasuk dua pegawai polis itu melibatkan 10 wanita warga Vietnam dan lapan wanita warga Thailand berusia antara 20 hingga 40 tahun
Pengawai Turus Bahagian Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor, Deputi Superintendan Abdul Ghaffar Ahmad berkata, sewaktu serbuan, semua GRO terbabit sedang melakukan aksi tarian tiang dalam keadaan mengghairahkan.
Menurutnya, hasil pemeriksaan mendapati kesemua GRO terbabit didapati menyalahgunakan pas lawatan untuk bekerja di negara ini.
“Siasatan awal mendapati gadis-gadis warga asing ini hanya akan melayan pelanggan yang mengalungkan bunga ke leher mereka sebagai tips untuk menyaksikan persembahan yang mengghairahkan itu.
“Satu kalungan bunga itu berharga RM10 dan ketika ditahan, kesemua mereka mempunyai kalungan bunga di leher masing-masing,” katanya kepada pemberita di sini semalam.
Abdul Ghaffar memberitahu, siasatan awal juga percaya wanita warga asing yang dibekalkan oleh ejen tertentu turut dipercayai terlibat dalam aktiviti pelacuran dengan mengenakan caj RM148 bagi setiap perkhidmatan.
Katanya, aktiviti haram berkenaan bagaimanapun dipercayai dilakukan di luar premis tersebut dengan menyewa hotel-hotel.

No comments:

Post a Comment