Translate

Monday, December 2, 2013

Pembaca gembira tarikh akhir peraduan Kosmo! dilanjutkan

IPOH - Langkah melanjutkan tarikh dua peraduan Kosmo! selama lima hari sehingga 5 Disember ini ternyata menggembirakan ramai pembaca setia akhbar kompak tersebut.

Seorang pembaca, Firdaus Ahmad Termizi, 29, dari Silibin di sini berkata, beliau akan menggunakan peluang tersebut untuk menghantar borang penyertaan Peraduan Cari 9 Kelainan Kosmo! sebanyak mungkin.

"Dengan pelanjutan tarikh akhir penerimaan borang peraduan sehingga 10 Disember ini membolehkan saya menghantar lebih banyak penyertaan peraduan bagi meningkatkan peluang memenangi ganjaran yang ditawarkan,” katanya di sini semalam.

Sementara itu, Nor Helmi Mohd Nor, 29, dari Tanjung Rambutan dekat sini juga melahirkan rasa gembira dengan tindakan Kosmo! itu yang membuka peluang kepadanya menambah bilangan penyertaan.

“Di samping pembaca setia Kosmo! sejak dahulu, saya juga kaki bola. Penyertaan dalam Peraduan Kaki Bola Kosmo! ini bagaikan sambil menyelam minum air.

“Selain membaca berita dan rencana yang penuh informasi, mana tahu berpeluang memenangi hadiah wang tunai RM10,000 dengan hanya berbelanja RM1 setiap hari,” katanya.

Eksekutif Pengurusan Jenama Kosmo!, Mohd. Fikri Hamdan berkata, kedua-dua peraduan tersebut yang sepatutnya berakhir 30 November ini dilanjutkan selama lima hari lagi berikutan permintaan tinggi daripada pembaca setia Kosmo!.

Dalam Peraduan Cari 9 Kelainan Kosmo!, peserta dikehendaki mencari sembilan perbezaan menerusi lima siri gambar yang berbeza setiap hari.

Bagi Peraduan Kaki Bola Kosmo! pula, peserta perlu meneka kedudukan bola dengan tepat pada setiap lima siri gambar yang berlainan setiap hari.

Hadiah utama bagi kedua-dua peraduan tersebut ialah wang tunai RM10,000, tempat kedua RM5,000 dan tempat ketiga RM3,000 selain hadiah sagu hati berupa Galaxy Note 3 + Gear.

Maklumat lanjut mengenai kedua-dua peraduan itu boleh diperolehi dengan menghubungi Unit Pengurusan Jenama Kosmo! di talian 03-92324429 dan 03-92324430 atau kunjungi Facebook rasmi Kosmo!.

No comments:

Post a Comment