Translate

Tuesday, May 28, 2013

Dua maut kemalangan motosikal, kereta

IPOH - Dua lelaki termasuk seorang pengedar akhbar maut selepas terlibat dalam kemalangan melibatkan sebuah motosikal dan kereta Perodua Myvi di Jalan Lahat di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 3 pagi itu, A.S. Rajendran, 52, dan Foong Soon Hong, 34 mati di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, semasa kejadian, kereta Perodua Myvi yang dipandu Soon Hong tiba-tiba hilang kawalan lalu terbabas di laluan bertentangan sebelum merempuh motosikal ditunggangi Rajendran.

“Akibat rempuhan itu, Rajendran tercampak sejauh beberapa meter manakala kereta dipandu Soon Hong pula remuk teruk dan terbalik selepas melanggar sebatang pokok di bahu jalan,” katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Chang Keong berkata, sewaktu kejadian, Rajendran yang merupakan seorang pengedar akhbar dalam perjalanan untuk mengambil surat khabar dari beberapa pejabat penerbitan akhbar tempatan di sekitar bandar raya ini untuk edaran semalam.

Menurut beliau, manakala Soon Hong yang merupakan seorang ahli perniagaan pula dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Menglembu di sini.

Mayat kedua-dua mangsa telah dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun di sini untuk dibedah siasat

No comments:

Post a Comment