Translate

Monday, February 25, 2013

400 baju-T ekslusif Kosmo! jadi rebutan

IPOH - Bagai pisang goreng panas.

Sebanyak 400 helai baju-T eksklusif Kosmo! diagih-agih kepada pengunjung bertuah dalam tempoh 24 minit sahaja pada Malam Gala Royal Belum World Drums Festival di sini malam tadi.

Hujan renyai tidak menjadi penghalang untuk pembaca setia akhbar ini beratur panjang sejak dari pukul 6.30 petang lagi.

Pengunjung hanya dikehendaki membawa tiga keratan kepala akhbar Kosmo! bagi menukarkannya dengan baju-T istimewa berkenaan di kaunter urus setia yang dibuka seawal pukul 8 malam di Dataran Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) di sini.

Pengurus Acara Kilatan Unggul EZ Events Sdn. Bhd., Ruzaini Abdul Razak berkata, pemberian b baju-T dengan kerjasama Kosmo! tersebut bagi menghargai pengunjung khususnya pembaca akhbar berkenaan yang sudi memeriahkan acara tersebut.

"Kita memang sudah menjangkakan sambutan hangat orang ramai terhadap pemberian baju-T eksklusif Kosmo! tersebut berdasarkan penganjuran kali pertama acara ini pada  tahun lalu.

"Saya berharap dapat bekerjasama lagi dengan Kosmo! untuk penganjurkan Royal Belum World Drums Festival pada tahun hadapan," katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Sebanyak 11 kumpulan dram dari beberapa negara seperti Australia, Azerbaijan, Mesir, Maldives, India, Indonesia. Vietnam dan Thailand menyertai festival anjuran kerajaan negeri Perak melalui Tourism Perak dan diuruskan oleh Kilatan Unggul EZ Events.

No comments:

Post a Comment