Translate

Saturday, December 29, 2012

LWOT anjur sambutan Ambang Tahun Baharu 2013


IPOH - Lebih 10,000 pengunjung dijangka bakal membanjiri taman tema air, Lost World of Tambun ( LWOT ), Tambun di sini sempena sambutan Ambang Tahun Baru  2013  pada malam 31 Disember ini.

Pengurus Besar  LWOT , Calvin Ho berkata, program yang disasar kepada golongan keluarga itu bakal bermula dari pukul 8 malam hingga 1 pagi.

"Selain persembahan bunga api yang hebat, pengunjung juga bakal dihiburkan dengan persembahan penghibur terkenal, Louis The Maestro sewaktu menunggu detik 12 tengah malam.

"Beliau akan mengajuk pelbagai watak ikon terkenal seperti Tun Dr. Mahathir Mohamad, Micheal Jackson, Datuk Shah Rukh Khan, P. Ramlee dan David Arumugam Alleycats," katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Calvin berkata, sambutan Ambang Tahun Baru  2013  juga akan diserikan dengan persembahan lawak jenaka, kumpulan Deriolama 5 dan iringan muzik pelbagai genre seperti R&B, Tribal, Mumbo Jumbo dan Techno oleh DJ Starzo dan Golden Munky.

"Di samping berhibur, pengunjung juga boleh menikmati hidangan ringan seperti putu mayam, bertih jagung, sate dan tau fu fah. Setiap pengunjung akan menerima pek parti dan minuman ringan percuma," katanya.

Calvin memberitahu tiket kemasukan RM45 untuk dewasa dan RM38 untuk kanak-kanak boleh didapati di kaunter masuk  LWOT  atau boleh ditempah secara dalam talian menerusi laman web www.sunwaylostworldoftambun.com.

No comments:

Post a Comment