Translate

Monday, April 30, 2012

Wanita maut nahas

IPOH - Seorang ibu maut manakala suami dan bayinya yang berusia tiga bulan parah selepas kereta jenis Toyota Camry yang dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan di Kilometer 306.2 Lebuh raya Utara-Selatan berhampiran Kampar dekat sini semalam.

Kemalangan pukul 11.30 pagi itu mengakibatkan Keng Siew Mei, 35, mati di tempat kejadian akibat tersepit.

Ketua Polis Daerah Kampar, Superintenden Abdul Aziz Salleh berkata, suami mangsa yang dikenali sebagai Tang dan bayinya Tang Lee Yen pula mengalami kecederaan parah di kepala.

“Semasa kejadian ketiga-tiga mangsa dalam perjalanan pulang dari Ipoh ke rumah mereka di Petaling Jaya, Selangor,” katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Tambahnya, kemalangan berlaku apabila kereta yang dipandu Tang terbabas lalu merempuh penghadang jalan di bahu lebuh raya.

Menurut beliau, anggota bomba dan penyelamat mengambil masa hampir sejam untuk mengeluarkan mayat Siew Mei yang tersepit dalam kereta berkenaan yang remuk di bahagian hadapan.

“Mayat mangsa telah dihantar ke Unit Forensik Hospital Raja Permaisuri Bainun di sini untuk di bedah siasat.Tang dan bayinya sedang dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) hospital sama,” katanya.

No comments:

Post a Comment